Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op smaak
Zoek op druivenras
Zoek op producent
Zoek op herkomstgebied
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Klachten


Het mag nooit voorkomen; toch gebeurt het wel eens: u bent niet tevreden. Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat wij een oplodding kunnen bieden.

 


1. Mijn wijn heeft 'kurk'.

Maakt u uw wijn open en merkt u direct dat deze een bacterie heeft, zogenaamde 'kurk'? Drink dan vooral niet verder. Sluit de wijn direct weer af met de kurk op de fles en laat het ons weten. Zo kunnen wij u een goede fles leveren en controleren of de betreffende zending niet volledig besmet is.
 

2. Mijn wijn is beschadigd.

Tijdens de selectie van bezorgdiensten hebben wij ook een test uitgevoerd voor het gebruik van verzenddozen. Wij hebben gekozen voor de beste, niet de goedkoopste, dozen. Is uw wijn toch bezorgd met beschadiging, dan horen wij het graag.
 

3. Ik wil geen berichten ontvangen.

Voordat wij berichten versturen via e-mail en post, bedenken wij goed voor wie het bericht relevant is. Daarbij gebruiken wij alleen adressen van mensen die ons daarvoor toestemming hebben gegeven. En bieden wij altijd de mogelijkheid om eenvoudig die toestemming in te trekken. Zo conformeren wij ons aan de wet op de Bescherming Persoonsregister.
Wilt u geen berichten meer ontvangen? Geef het door, dan verwijderen wij u per direct uit de verzendbestanden.
 

4. Niet tevreden? Er is altijd een oplossing.

Wijn moet gelukkig maken, niet ontevreden. Is er iets niet naar uw zin? Laat het ons weten; wij helpen u graag.
 

5. Nog niet tevreden?

Mocht u na afstemming met ons nog steeds niet tevreden zijn met onze wijnen en/of onze dienstverlening, richt u dan tot de officiële instanties op het gebied van uw klacht. Wij werken met u en hen mee.

Even geduld a.u.b.